Tuesday, August 28, 2012

Dagens juice!

Äntligen så går det att få tag i färsk grönkål. Jag har längtat efter det senaste månaderna. Grönkål innehåller väldigt mycket cvitamin och kalcium, vilket har en uppbyggande effekt på skelettet. Det är också avgiftande för kroppen. Uötver grönkål så blandade jag i morötter,selleri, ett äpple, färsk ingefära, lite citron, och lite Maca pulver.

För att undvika att Maca pulver klumpar sig så blandar jag lite Maca Pulver i botten av glaset med lite citronjuice. Sedan juicar jag resten av grönsakerna.

Vad gäller löpning idag så gick det inget vidare. Jag gjorde misstaget att springa på löpbandet på lunchen i bara strumpor. Valet av strumpor gjorde dock att jag fick en mycket brännande, svidande och röd hud under fötterna.. Annars tycker jag att det är bra alternativ för att träna upp fötterna. Nu känns fötterna bättre, men det svider fortfarande lite.

 
 

No comments:

Post a Comment