Friday, July 27, 2012

Sista dagen på västkusten!

Idag var det tyvärr sista dagen i Varberg, imorgon bär det av hem mot Stockholm. Den här veckan har varit helt fantastisk. Veckan började med kuling och härlig surf i Läjet, sedan har vi fått sol, bad och sommarvärme resten av veckan.

Kvällarna vid havet när solen går ner är riktigt mysiga. Ikväll var jag ner med sonen och fångade krabbor!

Träningsmässigt kanske inte den bästa veckan, men jag har varit ganska aktiv, SUPat varje dag, tränat yoga, sprungit lite..bara en gång hittils, men jag planerar att hinna springa imorgon innan jag åker, och sen på söndag i Stockholm.

Det tar emot lite att åka hem och jobba!!!

På den här bryggan, vid herrarnas nakenbad i Varberg, brukar jag alltid stanna till under mina löprundor här för ett litet dopp. Det är praktiskt att slippa ta med sig badbyxor. Jag brukar lufttorka en kort stund, sedan springer jag hem.




No comments:

Post a Comment