Tuesday, July 24, 2012

Inte starkare..svagare!!

I söndags tänkade jag i slutet av passet att nu har nog kroppen blivit starkare, jag återhämtar mig snabbt, och jag har inte haft ont någonstans på länge. Nu kan jag nog öka träningen, träna oftare, längre!!

Men igår kväll kände jag istället att jag hade blivit lite öm i mitt högra knä. Jag var och lekte i vågorna igår med min SUP bräda. Det var perfekta vågor i Träslövsläge, utanför Varberg. Så det var riktigt kul, lyckades fånga en del bra vågor. Eftersom det blåste en del satt jag på knä en del när jag paddlade utåt, jag kan nog ha blivit lite öm av det. Imorse hade jag också ont, så jag valde att hoppa min morgonlöpning. Det känns alltid så tungt att avtså från ett pass.

Som tröst blev det en promenad till havet och ett yoga pass.

Av någon anledning, varje gång jag har tänkt att jag känner mig starkare, så har jag kort därefter fått ont någonstans. Jag hoppas nu att det går över väldigt snart!!

No comments:

Post a Comment