Tuesday, February 11, 2014

Frustrerande!!


I lördags gjorde jag ett desperat försök att åka lite längdskidor inför Vasaloppet. Det var en ganska sorglig syn när man gled runt i spåret...det kändes nästan lite overkligt! Bortsett från snön har jag dessutom kämpat mot förkylningar och andra virus senaste veckorna, så jag är inte i världens bästa form. I helgen började jag tränade dock. Utöver någon mil i detta spår så hann jag med lite löpning och styrketräning..

Kommande tiden ska jag försöka träna mer kondition igen för att försöka komma i form. Tyvärr ser det inte ut att bli någon mer längdåkning innan loppet.

I morse var jag ute och sprang. Jag fick verkligen vårkänslor, det var både varmt och ljust! Men jag vill gärna ha lite mer vinter innan våren kommer på riktigt:-)

No comments:

Post a Comment