Wednesday, January 8, 2014

cykling + styrketräning + löpning = skön träningsdag

Idag har jag passat på att klämma in lite träning i vardagen, det var skönt. Jag cyklade fram och tillbaka till jobbet, var på gymmet och styrketränade på lunchen, och direkt när jag kom hem gav jag mig ut på en joggingtur som slutade med två vändor uppför Hammarbybacken.. Det var skönt att lägga sig i badet efter det:-)

Trots snöblandat regn var det några andra som var ute i backen och tränade ikväll. Jag blir glad när jag ser att andra är ute och tränar också:-) I söndags när jag var där och sprang på kvällen var jag helt ensam, det var nog första gången som jag var där helt själv, utan att se någon annan som körde stavgång eller sprang uppför backen...

Imorgon blir det cykling, styrketräning på lunchen, men sen klättring på kvällen istället!

No comments:

Post a Comment